Evenementen

nov
    Lokalen Scouts Heilig Kruis

Ook dit jaar zijn ze er weer, de prachtige rode kerstrozen!

In de voormiddag gaan onze gi'vers en jong-gi'vers op pad door wijken in de buurt om deur aan deur deze prachtige bloemen te gaan verkopen.
    In de namiddag komen de w'outers en kapoenen hier ook nog bij en nadat wij onze maagjes blij gemaakt hebben met een lekkere warme chocomelk zullen we ook de huizen die we nog niet hebben kunnen bezoeken opfleuren met een mooie kerstroos.

Deze verkoop is niet mogelijk zonder jou als lid (of hulp als ouder) dus zeker afkomen is de boodschap!

nov
    Lokalen Scouts Heilig Kruis
  • zo
    jan
    10:30Schaatsbaan Mechelen

Vandaag gaat heel de groep gezamenlijk schaatsen in de schaatsbaan van Mechelen.

mrt
    zo
    mrt
    19:00Kampterrein 2025

Iedereen gaat natuurlijk heel graag op scoutskamp! Maar dat terrein zou best wel eens een weekendje onderzocht mogen worden vooraleer we er 100 kinderen op los laten. Daarom gaat de leiding dit weekend eventjes weg en is het geen scouts want wij gaan het mooie kampterrein ergens in de ardennen verkennen. Tot volgende week!

apr
    zo
    apr
    Hoge Rielen
  • zo
    mei
    14:00u - 17:00uLokalen Scouts Heilig Kruis
    jun
    18:00Scoutslokalen Heilig Kruis

De barbecue van Heilig Kruis, het minst en meest leuke evenement van onze scouts.
    Jammer genoeg is dit het laatste moment van dit scoutsjaar waarop jullie naar onze terreinen kunnen komen.
    Maar gelukkig is dit een supertof evenement waarop onze kampinschrijvingen gebeuren!
    Je komt er alles te weten over ons kampterrein, kampthema en dergelijke.
    Vanaf nu kan je de dagen aftellen tot de start van het scoutskamp

aug
    vr
    aug

Vertrekdatums:

Kapoenen & Wouters: 8 augustus

Jong-Gi'vers: 6 augustus

Gi'vers: 1 augustus

14de: Kampvuur (IEDEREEN welkom!)

15de: Afbraak in de voormiddag, en wanneer deze gedaan is, mag iedereen naar huis! (rond 13/14uur)