jan
    10:30Schaatsbaan Mechelen

Vandaag gaat heel de groep gezamenlijk schaatsen in de schaatsbaan van Mechelen. Terwijl wensen we een groot deel van de leidingsploeg nog veel succes met hun examens!

• vr
    mrt
    zo
    mrt
    19:00Kampterrein 2023

Iedereen gaat natuurlijk heel graag op scoutskamp! Maar dat terrein zou best wel eens een weekendje onderzocht mogen worden vooraleer we er 100 kinderen op los laten. Daarom gaat de leiding dit weekend eventjes weg en is het geen scouts want wij gaan het mooie kampterrein ergens in de ardennen verkennen. Tot volgende week!

apr
    10:00Onbekend

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren de jong-gi'vers een zoete-inval en de gi'vers een carwash.

U bent vandaag welkom om de takkas van beide groepen een beetje te speisen zodat zij ook eens een betalende activiteit kunnen doen.
    Voor de gi'vers is dit natuurlijk al deels voor het buitenlands kamp van 2025

apr
    11:00Scoutslokalen Heilig Kruis

Zoals de titel al doet vermoeden is vandaag een dag waarop de leden hun familie mogen meenemen naar de Scouts. Dit houdt in dat alle ouders en andere familieleden welkom zijn om een scoutsvergadering mee te spelen. Wees gerust, in het begin van de dag kan u aangeven of u het wat rustiger aan wil doen of toch met wat ruigere spellen wilt meedoen.

14:00Keerdok

Vandaag zetten alle jong-gi'vers en gi'vers van heel district Dijle, dus niet enkel onze scouts, hun vlot op het water van de Dijle.
    Dit is een jaarlijkse inter-district vlottentocht.

• za
    19:00Scoutslokalen Heilig Kruis

Omdat de helse examenperiode er voor veel leiding weer aankomt doen we voor de laatste vergaderingen van het schooljaar avondvergaderingen.
    Deze zijn steeds op zaterdag en beginnen om 19u.

• za
    18:00Scoutslokalen Heilig Kruis

De barbecue van Heilig Kruis, het minst en meest leuke evenement van onze scouts.
    Jammer genoeg is dit het laatste moment van dit scoutsjaar waarop jullie naar onze terreinen kunnen komen.
    Maar gelukkig is dit een supertof evenement waarop onze kampinschrijvingen gebeuren!
    Je komt er alles te weten over ons kampterrein, kampthema en dergelijke.
    Vanaf nu kan je de dagen aftellen tot de start van het scoutskampi