Evenementen

sep

3Daagse 2022

Lokalen Scouts Heilig Kruis

Ja ja het is weer zo ver voor onze jaarlijkse 3Daagse.

Zoals gewoonlijk doen we de HKwis op 23 september van 20u - 23u. Maar gaan nog niet weg want daarna doen we onze 3DTD van 23u tot 3u!

Op de 24de doen we het jaarlijkse kubbtoernooi van 14u - 17u. Probeer maar te winnen want de winnaars krijgen de kubbbeker mee voor een jaar met je naam in gegraveerd. Maar dat is niet al want van 17u - 21u doen we onze Kip en Rib waar men de lekkerste kipkes en ribkes eet in het land, er na doen we zoals gewoonlijk onze diashow, gevolgd door een HKafé van 22u tot 1u.

En dan tenslote nog de 25ste waar we onze Kom, kijk & doe van 14u - 17u waar de kinderen die al in of niet in de scouts zitten al een vergadering kunnen meepikken om te proberen en de ouders rustig iets kunnen drinken.

Wil je meer weten kan je altijd terecht op https://www.3daagse.be of op onze Facebook pagina