• za

BBQ en Kampinschrijvingen

17 uur@ de lokalen

Vandaag kan je je kinders komen inschrijven voor het kamp! Met een mooie inkleding wordt het kampthema onthuld, en zal ook de locatie worden vrijgegegeven. Wees zeker aanwezig, en geniet ondertussen van een heerlijke BBQ!

BBQ Scouts Heilig Kruis en Kampinschrijvingen

Wanneer? Zaterdag 24 JUNI

Waar? Lokalen Scouts Heilig Kruis

Voor wie? Leden en heel de familie!

Hoe laat?

17.00 – 18.00 Inschrijvingen kamp + Info over het kamp + Kans tot vragen stellen i.v.m met het kamp

18.00 – 20.00 ETEN!

Wat?

Kindermenu (2 stukken vlees) = €10

Volwassenenmenu (3 stukken vlees) = €15

Vlees: Worst, Saté en Kip

Hoe?  Inschrijven kan op 2 manieren:

Mailen naar: groepsleiding@scoutsheiligkruis.be (TIP: Kijk zeker na of je een bevestiging krijgt!)

Het strookje afgeven aan: WINTERKONINKJE (TIP: Geef het haar persoonlijk af zo ben je 100% zeker dat de bestelling in orde is!)

• Inschrijven ten laatste op 20 juni
    Wij, familie ……………………………………………………………………………………………………………….

Schrijven in voor de BBQ met    ……x kinderen (€ 10)                        =………                   Aantal: ……. Worsten
    ……x Volwassenen (€ 15)               =……….                                …….  Saté