• vr
    sep

3 Daagse

3 DAAGSE 21-22 en 23 september

Scouts en Gidsen Heilig Kruis opent het scoutsjaar dit jaar met een weekend boordevol activiteiten en eten.

Op vrijdag zetten wij het weekend in met onze gekende KIP & RIB (18.00-20.00), om de avond af te sluiten met de DIASHOW van het afgelopen kamp. Deze zal doorgaan in Zaal 'De brug' op de Nekkerspoelstraat 366 te Mechelen.

Zaterdag organiseren wij om 12.00 een KUBB- TORNOOI. Gedaan met Kubb'en in de tuin en kom laten zien wat jullie echt kunnen. Ploegen van tussen de 3 en 5 personen. Schrijf jullie snel in want er krijgen maar 16 ploegen de kans om te strijden voor de titel 'Beste Kubb'ers van Mechelen en omstreken'. Tijdens de dag zal onze bar ook open zijn voor drankjes en croques voor 'nen €1'.
    We sluiten de avond af met een QUIZ. Kies je 4 slimste vrienden (max 5 personen per ploeg) en strijd voor de mooiste prijzen. Natuurlijk worden er tijdens de avond koude drankjes geserveerd. Heb je geen slimme vrienden? Maar kan je wel goed drinken? Kom en strijd voor de 'zuipbeker'. We starten om 20.00.

Om het weekend af te sluiten organiseren wij op zondag de 'KOM- KIJK en DOE'. Waarbij alle nieuwe leden kunnen komen 'proeven' wat scouting is. Onze kom- kijk en doe is van 14.00-17.00. Ook hier zullen er hapjes en drankjes aanwezig zijn.

Inschrijven of meer info? Mail naar 3daagse@scoutsheiligkruis.be of kijk op facebook: https://www.facebook.com/events/1401517039952038/
    Gulle komt toch ook?!