Winkeltje

Op deze pagina staat een overzicht van alle kledingstukken die wij verkopen op onze scouts.

Een perfect uniform bestaat uit een bruine HK-das, een hemd met al zijn kentekens, een witte HK T-shirt, een grijze/gele HK trui, een groene korte scoutsbroek en een stevig paar botinnen! Voor kapoenen zijn het hemd, de broek en de botinnen niet verplicht, maar zijn altijd wel al tof om te hebben 🙂 .

De scoutsbroek en hemd zijn enkel te verkrijgen in de hopperwinkel. Je kan deze winkels terug vinden in o.a. Antwerpen en Leuven.

Tijdens onze 3Daagse in het begin van het jaar, kan je broeken en hemden bij ons passen. Deze kan je dan via de hopperwebsite bestellen en gratis laten leveren in de Banier in Mechelen.

Dit is ons assortiment dat wij jullie te bieden hebben: (Enkel op onze scouts te verkrijgen en in geen enkele andere winkel!)
Je kan de kleren elke vergadering passen VOOR de formatie.

Wij hebben ook een 2dehands winkeltje. Heb je een onderdeel van je uniform dat niet meer past? Breng het dan binnen bij ons, en dan kan iemand anders er nog in ravotten! De prijzen van het 2dehandswinkeltje staan tussen haakjes.

Das: €12 (€4)

T-shirt: €15 (€5)

Maten: 5-6 jaar; 7-8 jaar; 9-11 jaar; 12-14 jaar; small; medium, large; extra large

Gele trui: (Kapoenen & W’outers): €20 (€7)

Maten: 5-6 jaar; 7-8 jaar; 9-11 jaar

Grijze Trui: (Jong-Gi’vers & Gi’vers): €25 (€8)

Maten: 12-14 jaar; small; medium; large

Scoutsbroek: Enkel in ons 2dehandswinkeltje (€12) te verkrijgen. Voor 1stehands moet u naar de Hopper gaan.

Scoutshemd: Enkel in ons 2dehandswinkeltje (€12) te verkrijgen. Voor 1stehands moet u naar de Hopper gaan.

Kentekens: €0.70* per kenteken. Deze kan je ook in de Hopper kopen tegen €0.60 per kenteken.
*Elk jaar krijgt men het jaarkenteken gratis, bij de overgang naar een nieuwe tak krijgt men het takkenteken gratis. Ook de beloftekentekens worden gratis meegegeven na het afleggen van de belofte als W’outer en Jong-gi’ver.

Jaarkenteken 2022 - 2023*Takkenteken*Beloftekenteken 1ste jaar W'outer (Oranje Welp)*Beloftekenteken 3e jaar W'outer (Grijze Wolf)*
Jaarkenteken 2022-2023Klik hier om te zien welk kenteken bij welke tak hoort:
Kapoenen
W'outers
Jong-Gi'vers
Gi'vers
Beloftekenteken jong-Gi'vers*Internationaal ScoutskentekenKenteken BelgiëKenteken Vlaanderen
Kenteken AntwerpenGroepsbandjeKenteken Scouting